Yoga

Myk Ryggyoga og Ryggyoga

Tirsdager og onsdager kl 10.00, og onsdager kl 18.15 på Oslo Yoga

Denne timen er spesielt tilrettelagt for deg med forskjellige ryggplager. Jeg har selv følt yogaens gode effekt på bekkensmerter og ryggsproblemer som scoliose. Timen er rolig og utforskende, og er mulig å følge uansett utfordringer. Fokus er på pust og hvordan vi selv kan øke sirkulasjon og bevegelse for å håndtere eventuelle smerter bedre. Her er det rom for bruk av hjelpemidler for å ha det mest mulig behagelig under øvelsene slik at de passer deg. Timen starter med bevitstgjøring av pust og kropp, før vi gjør øvelser som tilpasses din kropp for å øke velvære. Timen avsluttes med en lang avspenning. Dette er timen for deg som ønsker å øke bevistheten din i forhold til ryggen din.

Påmelding

 

 

Bekkenyoga

Jeg har ukentlige Bekkenyogatimer på Oslo Yoga for LKB siden høsten 2011. Ta kontakt for mer informasjon.swastikasanaBW

Bekkenyoga er spesielt tilrettelagt for deg med langvarige bekkenplager. Timen er rolig og vi fokuserer på enkle øvelser for å bedre sirkulasjon og redusere spenninger. I timene ligger du så mykt du trenger. Mange har med egen luftmadrass/reisetempur, eller ligger på en yogamatte + 3 ullmatter. Vi bruker mange puter, bolstere og tepper for å finne gode stillinger som passer din kropp.

Vi starter timen med liggende oppmerksomhet, avspenning og pusteøvelser. Vi gjør milde og myke øvelser for hele kroppen med fokus på oppmerksomhet på pust og hvor det er rom for individuelle tilpasninger. Timene avsluttes med en lang avspenning.

Mer informasjon om Bekkenyoga finner du på www.bekkenyoga.no

Privattimer

Jeg tilbyr privattimer i yoga der jeg kan tilrettelegge for dine individuelle behov. Ta kontakt for mer informasjon.

kriger island copy